Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2016 10:44 - и тази вечер си свалила крилете си
Автор: ranvir Категория: Поезия   
Прочетен: 1291 Коментари: 0 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 аз:
и тази вечер си свалила крилете си
тъй или иначе не ги ползваш по предназначение

програмирани са да те превеждат между вселените
да локализират всички тунели във времето
и да ти помагат да пътуваш през тях
пет милиона години напред и назад
а ти винаги оставаш при мен
сваляш и изумрудената си нощница
отмяташ дори и кирлиановото си излъчване
и просто сядаш до мен

тогава си най-хубава истинска вечна


tearfly:
и тази вечер ще ти разкажа как ангелски хор пее
на масата където всяка хапка е спомен и бъдеще

а телата ни попиват живот и няма умиране
домът ни е колкото орех а е чудно просторен
пеем за вътрешния ни абсолют и безмилостната ни жажда
къпем погледи и мечти смелост огън и няма природни закони
топим нозете си в плуващия безкрай и четем бъдещето по звездите
усукваме времето и пътуваме а когато ми стане студено
сваляш сакото си - фина кройка от ентропията на мислите ти
и просто сядаш до мен

светът е толкова тесен за истината ни 


Тагове:   криле истина,


Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ranvir
Категория: Поезия
Прочетен: 26640
Постинги: 30
Коментари: 6
Гласове: 62
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930