Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2016 21:46 - колко е топла твоята аура
Автор: ranvir Категория: Поезия   
Прочетен: 1597 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 tearfly:

дългата ми очна линия драска по кожената седалка
уморената ми ръка следи движенията през прозореца

играе си с вятъра, после гали стегнатото ти бедро
телата ни ухаят шоколадово и точно там – на небцето
се вкусваме стенещи и виещи се като дим от цигара
шепнем думи, които не искат забрава
днес сме същите както вчера и ще бъдем утре
слети капки втечнена отрова от скъпи желания
разкодираме смеещата се роза и преглъщаме цветовете ѝ
на юг, а после на cевер
крепим земята и тя целува нозе ни

аз:

аурата ми се разхожда бавно между двете ми измерения 
ръцете ми вече цяла наносекунда не са били слети с теб

поправям незабавно тази аномалия
в леглото на вечно възраждащата се страст
завивките са от рафиниран вакуум
чаршафите - от замразени мечти
а матракът е скрил в себе си косъм от големия взрив
колко топла е и твоята аура
освежавам я с капка жива вода
просмуквам се в нея
и се грея на ярките ти фотони
после плътта духа и душата ни експлодират
а експлозията прилича на теб


Тагове:   фотони,   аура,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ranvir
Категория: Поезия
Прочетен: 26599
Постинги: 30
Коментари: 6
Гласове: 62
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930