Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2016 19:41 - когато създадохме Коледата
Автор: ranvir Категория: Поезия   
Прочетен: 1669 Коментари: 0 Гласове:
13

Последна промяна: 25.12.2016 19:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 аз:

някога
преди около триста вечности
когато имаше само мрак
с тебе бяхме два случайно появили се отблясъка
още си спомням как те срещнах
разхождайки се една сутрин
и точно тогава се появиха утрините
беше ми толкова топло с теб
всъщност не ме забеляза веднага
минаха десет вечности
преди да ме забележиш
но нещо в мен ти хареса
първо се доближи плахо до мен
после ми изпрати въздушна целувка
и накрая взе да се разхождаш с мен
след като създаде сутрините

и тогава
точно тогава
когато бяхме два слели се отблясъка
случайно създадохме Коледата


tearfly:

две малки прашинки в окото на Бог тържествуват
и когато небето беше отгоре а земята отдолу
а след тъмнината дойде светлината и не беше само нощ
с теб сътворихме искрите на истината
и вода обля пръстите ни мъглата се отдели и политна
а там луна и звезди дишат и крепят дъха ни
после крачехме по твърдото и докосвахме мечтанието за утре
в краката ни треви
с ръце обгръщахме стволовете на дърветата
и Бог заплака
превърнали се в две сълзи сляхме се с вечното
изпратили сътворението след толкова вечности
колкото може отново от мъка да се сътвори светът
загубили единение и посока
намерихме пръстите си слети

и тогава
точно тогава
милиарди години преди свършека
случайно създадохме Коледата 




Тагове:   ти аз коледа,


Гласувай:
18



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ranvir
Категория: Поезия
Прочетен: 26663
Постинги: 30
Коментари: 6
Гласове: 62
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930